PROJECTEN!

Wij willen graag nog meer Vrienden voor nog meer blije gezichten. Iedereen kan Vriend worden: uzelf, uw bedrijf, uw vereniging, uw organisatie. Elke Vriend is welkom!

Wat doen we concreet met de aan de Stichting toevertrouwde bedragen? Diverse projecten,  altijd  aangedragen door bewoners en/of begeleiders binnen de organisatie ’s HeerenLoo Opmaat, en die passen binnen de doelstellingen van de Stichting Vrienden.

Zo moeten de projecten altijd ten goede komen aan het welzijn van meerdere bewoners.

Het moet niet binnen de reguliere taak van de instelling liggen en het moet geen deel uitmaken van de onroerende zaken van de organisatie.

Kijk bijvoorbeeld via deze site naar “het Grote Successenboek”. Zo is  b.v.  een mobiele disco voor alle bewoners beschikbaar om in het restaurant leuke dansfeesten te houden. Ook de volgende projecten konden de afgelopen tijd gerealiseerd worden:
  • side-by-side fietsen
  • aangepaste computers voor spellen en vrijetijds besteding
  • twee snoezelkamers
  • speeltoestellen die ook geschikt zijn voor rolstoelgebruikers
  •  een belevingstuin voor ernstig meervoudig beperkte mensen.
  • de huifkar met alle voorzieningen om ook meervoudig beperkte cliënten een mooie rit te laten meemaken en getrokken door een trekker van de stichting bestuurd door meerdere enthousiaste vrijwilligers.
  • speciale hometrainer fietsen voor meervoudig beperkte cliënten. enz.( bekijk ook onze fotogalerie)
  • een rolstoelfiets voor rolstoelgebonden cliënten.

Voor de toekomst zijn er nog meer wensen op het gebied van aangename vrije tijdsbesteding door de cliënten, o.a:

Meerdere schommels, nog een snoezelkamer, nog een rolstoelfiets, ondersteuning bij diverse cursussen voor vrije tijds besteding, voorzieningen bij de kinderboerderij enz.

huifkar met trekker

duo fietsen project

Wilt u meer weten? Vriend worden? Neem dan contact op met de stichting of een van de bestuursleden. Zij kunnen u alles vertellen over de achtergronden en de projecten.

WORDT U OOK VRIEND?